کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکر 11 ساله کانادایی مسئول حمله به سایت‌های دولتی

به گزارش سافت‌گذر ؛ یک پسر(بچه) 12 ساله کانادایی اخیراً به دست داشتن در هک سایت‌های دولت کانادا در طول اعتراضات دانشجویی سال 2012 در این کشور اعتراف کرد.

 

یک پسربچه 12 ساله کانادایی روز پنج‌شنبه گذشته در دادگاه کانادا به سه مرتبه اقدام به هک اعتراف کرد. این دانش‌آموز کلاس پنجمی که در زمان ارتکاب جرم 11 سال داشته، به گروه هکر «ناشناس» کمک کرده تا همزمان با اعتراضات دانشجویی سال 2012 در شهر «کبک» کانادا به شبکه سایت‌های دولتی حمله کنند.

مجرم با اقدامات خود سایت‌های دولتی را با مشکل مواجه کرده و اطلاعات کاربران و حتی مدیران سرورهای پایگاه داده دولت را به سرقت برده بود. وی همچنین به مخدوش کرد صفحه اصلی برخی وبسایت‌ها نیز متهم شده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ روزنامه «تورنتو سان» می‌نویسد که سایت‌های هک شده به مدت دو روز با مشکل مواجه بوده‌اند و در این مدت 60 هزار دلار خسارت به دولت وارد شده است. گزارشی قرار است تا ماه آینده میزان خسارت‌ها به پلیس شهر مونت‌رئال و همچنین دولت شیلی را ارزیابی نماید. گفته می‌شود گروه «ناشناس» با بازی‌های ویدیویی دستمزد این دانش‌آموز را پرداخت می‌کرده‌اند. این هکر حرفه‌ای می‌گوید: «هک کردن آسان است؛ اما نباید در این کار خیلی جلو بروید. بالأخره رد شما را پیدا می‌کنند.»

پسربچه 12 ساله عضو افرادی بود که در جریان اعتراضات سال 2012 دستگیر شدند. وکیل وی می‌گوید که موکلش این کار را به عنوان یک مسابقه می‌دیده و «هیچ هدف سیاسی نداشته است.» حکم قطعی درباره این پرونده ماه آینده صادر و اجرا خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17536 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/08/06 تعداد مشاهده: 1847
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

نام و نام خانوادگی !!!! 1392/08/07 02:09
دوست گرامی ، گویی که شما خودت تحت جو فیلمای ایرانی هستی !
اگه خودت یه ذره سر در می آوردی متوجه می شدی برای یه بچه ی دماغوی 12 ساله لااقل، کار خوبیه
مطمئنم شما 12 سالت بود یا تو کوچه فوتبال بازی می کردی یا داشتی مخشاتو (!) می نوشتی
فرق کرکر و هکر رو برو بیشتر یاد بگیر
هکرام انواع مختلف دارن ، پبنک هکر و... داریم
مهدی 1392/08/06 14:01
اولا این افراد هکر نیستند و بهشون کراکر گفته میشه کار هکر خرابکاری نیست این کراکر ها هستن که خرابکاری میکنن و به اشتباه به اونا هکر گفته میشه یک هکر همیشه دنبال راهی برای حل مساءل و کمک کردن به مردمه نه تخریب کردن
دوما طرز نگارش مقاله طوری هستش که انگار این پسر بچه کار خارق العاده ای انجام داده نخیر این کار هم مثل دزدی کردن یه کار کثیفه و این طور که تو این مقاله نوشته شده ((این هکر حرفه‌ای می‌گوید:)) معلومه فقط میخواد به متنش آب و تاب بده در واقع کراکر یه موجود تنبل و بی خاصیته و جو گیره و اصلا هم باهوش نیست و احتمالا تحت تاثیر فیلم های هالیوودی میخواد خودی نشون بده اینجور افراد معمولا تو زندان میفهمن که انقدا هم که فکر میکردن باهوش نبودن